משרד עורכי הדין “ח. נועם ושות'” פנה אלינו כדי לעדכן את אתר התדמית שלו, שנועד להציג את המשרד ואת תחומי ההתמחות העיקריים בצורה מקצועית וברורה. למרות קיומו של אתר במשך חמש שנים, הוא לא הצליח לשקף את הערכים, המוניטין והניסיון של המשרד באופן מיטבי. לצורך הפרויקט קיבלנו עיצוב מוכן ממעצבת חיצונית, והמטרה שלנו הייתה להפוך את החזון העיצובי לאתר פעיל וממוקד שיתאים לאסטרטגיית המיתוג של המשרד.
נקודות עיקריות
המרת עיצוב חיצוני לאתר חי: העברנו את הקונספט העיצובי של המעצבת החיצונית לפלטפורמה דיגיטלית שמותאמת לצרכי המשרד.
שיפור חוויית המשתמש: פישטנו את הניווט באתר והתמקדנו בחלוקה ברורה לתחומי ההתמחות, כך שהמבקרים יוכלו למצוא את המידע הנדרש בקלות.
התאמה למובייל: האתר נבנה כך שיהיה רספונסיבי ויוצג כראוי על כל מכשיר, מה שמאפשר למשרד להגיע לקהל רחב יותר עם חוויית משתמש איכותית.
הדגשת תחומי ההתמחות: כל תחום התמחות מוצג בצורה תמציתית וממוקדת עם קריאה לפעולה ברורה, המעודדת את המבקרים ליצור קשר עם המשרד.
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO): הקפדנו להשתמש במילות מפתח רלוונטיות ובתגיות מטא מותאמות, כדי להגדיל את הנראות האורגנית של האתר ולהביא יותר תנועה ממוקדת.
הבעיה
האתר הקודם של “ח. נועם ושות'” לא הצליח ליצור רושם מקצועי מספק ולא העביר באופן ברור את תחומי ההתמחות של המשרד. בנוסף, היה עלינו להמיר עיצוב חיצוני מוגמר לאתר פונקציונלי ורספונסיבי, עם דגש על חוויית משתמש קלה וברורה.
הפתרון
התמקדנו בבניית אתר חדש לפי הקווים העיצוביים של המעצבת החיצונית, תוך יצירת חוויית משתמש זורמת ונוחה, המבליטה את תחומי ההתמחות ואת הייחודיות של המשרד. הפכנו את העיצוב לאתר רספונסיבי המתאים למכשירים ניידים, הוספנו קריאות לפעולה ברורות, ויצרנו חוויית גלישה שמובילה את המבקרים לתחושת אמון וביטחון.
תוצאות הפרויקט
לאחר השקת האתר המעוצב החדש, “ח. נועם ושות'” חוו שיפור משמעותי ברושם שהאתר יוצר אצל לקוחות פוטנציאליים, וכתוצאה מכך, נרשמה עלייה בכמות הפניות מהמקרים המחפשים שירות משפטי. האתר המעודכן מצליח להציג את המשרד באופן מרשים, לבנות אמון ולהדגיש את המומחיות של עורכי הדין בכל אחד מתחומי ההתמחות.