האתר המחודש הביא גם לגידול בכמות הפניות וההמרות, הודות לדף נחיתה ברור ולקריאות לפעולה אסטרטגיות. מספר הפניות שהתקבלו דרך האתר הוכפל, והעלייה בהמרות נרשמה בעיקר בקטגוריות השירותים המרכזיות, כולל השכרת רכבים וליסינג. האתר הושם כך שכל שירות יהיה נגיש וממוקד יותר, מה שמגביר את היכולת של המשתמשים למצוא מידע ולהתקדם לתהליך ההמרה.
חוויית המשתמש שופרה משמעותית הודות לעיצוב אינטואיטיבי וניווט קל, מה שאפשר למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים במהירות ובקלות. הזמן הממוצע לשהייה באתר עלה ב-25%, ואחוז הנטישה פחת בכ-15%, מה שמעיד על חוויית גלישה נעימה וממוקדת יותר.
בנוסף, האתר החדש עוזר בבניית תחושת אמון ואמינות מול הלקוחות. הוא משקף את ערכי “בלו סקאי”, כמו שקיפות, שירותיות והגינות, ולקוחות פוטנציאליים מגיבים בחיוב לתחושת הביטחון והמקצועיות שהאתר משרה. התוצאה היא חיזוק מיצוב החברה כספקית רכב מובילה ואמינה בשוק הישראלי.
השאירו פרטים ויועץ דיגיטלי יחזור אליכם בהקדם!
כל הזכויות שמורות ©2022 .Interact
תנאי שירות ופרטיות